STOLLAS

Έληξε χθές η Interlinked Expo 2019

Περατώθηκε χθες Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου η η Interlinked Expo 2019 που παρουσιάστηκε στο Ζάππειο Μέγαρο για τρείς ημέρες από το Σάββατο 30 Νοεμβρίου. Παρότι η διοργάνωση ήταν πάνω από άψογη με ικανοποιητική καμπάνια, τα αποτελέσματα ήταν μέτρια και δεν θα μπορούσε να ήταν αλλιώς σε μια χρεοκοπημένη χώρα. 

Τίποτε δεν θα μπορούσε να αλλάξει αυτό το κλίμα, ούτε οι εκθέτες, ούτε οι διοργανωτές τη στιγμή που δεν υπάρχει δραστηριότητα στην αγορά. Ανάλογα την οικονομική στένωση θετικό θα μπορούσε να αποτιμηθεί το αποτέλεσμα διότι συμμετείχαν μεγάλες εταιρείες που δεν είχαν ανάγκη την έκθεση αλλά παραδοσιακά στηρίζουν τέτοιες εκδηλώσεις και ευελπιστούν σε μια καλύτερη εξέλιξη και έκτος αυτού οι περισσότεροι επαγγελματίες επισκέφθηκαν την έκθεση.

Όπως σχολιάσαμε και σε προχθεσινό μας άρθρο, η εξαίρεση του κλάδου των μουσικών οργάνων ήταν λάθος κίνηση, διότι οι μουσικοί αποτελούσαν πάντα το μεγαλύτερο όγκο της επισκεψιμότητας τέτοιων εκθέσεων και εκτός του ότι όλο και κάτι απορροφούσαν, ήταν και αρωγοί διαφήμισης.

Αντίθετα από τις καθιερωμένα γνωστές μεγάλες εταιρείες θετικά ήταν τα αποτελέσματα για τις πρωτοεμφανιζόμενες σε τέτοια έκθεση επιχειρήσεις που έκαναν ευρύτερα γνωστή την ύπαρξη και την δραστηριότητα τους.

Η αποκλειστική έκθεση προϊόντων ήχου και φωτισμού είχε προφανώς το σκεπτικό της προσέγγισης ξενοδοχειακών συγκροτημάτων και μεγάλων συνεδριακών χώρων  που δεν βιώνουν το μαρασμό του μουσικού χώρου αλλά ή έκθεση ΞΕΝΙΑ που πραγματοποιήθηκε λίγες μέρες νωρίτερα από την Interlinked Expo 2019 η οποία για το κλάδο αυτό είναι πιό αντιπροσωπευτική απορρόφησε τους ενδιαφερόμενους επισκέπτες και ανέκοψε την δυναμική της Interlinked Expo.

Πάντως κερδισμένοι θα είναι όσοι συμμετείχαν δεν πρόκειται ζημιωθούν και θα σας παραθέσω ένα ανέκδοτο να ελαφρύνω το κλίμα και να τεκμηριώσω την άποψη μου:

Κάποτε ένας υπάλληλος από το διαφημιστικό τμήμα ενός περιοδικού επισκέφθηκε μια μεγάλη επιχείριση και της πρότεινε να βάλει μια καταχώριση στο περιοδικό. Και ο ιδιοκτήτης του απαντάει με στόμφο: Διαφήμιση, για πιο λόγο, εμάς μας ξέρουν σε όλη την πόλη και το νομό ολόκληρο θα ‘λέγα, μέχρι την Αθήνα, τι να την κάνουμε τη διαφήμιση…

Και του απαντά ο διαφημιστής: Και το Χριστό τον ξέρουν σ’ ολόκληρο τον πλανήτη αλλά θέλει να τον μνημονεύουν κάθε Κυριακή στην εκκλησία!

Και του χρόνου.

ΜΟΙΡΑΣΕ ΤΟ